Avatar billede themanronnie Nybegynder
15. april 2009 - 16:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Klon Laptop til monitor, Blank skærm!?

Hej Eksperter
Jeg har et problem med min bærbare computer der er ret irriterende.
Jeg kan ikke overføre billedet på skærmen til min stationære CTR monitor af en eller anden grund. (Heller ej kloning o.lign.)
Når jeg kigger i nView kan grafikkortet godt se at en Samsung Syncmaster 753s er tilsluttet, og skærmen står ikke i standby mode, som den gør når jeg rykker skærmstikket ud. Desuden kan min kærestes laptop godt overføre billedet til min monitor.

Så to sum up:
Skærmen er ikke defekt
Min laptop kan se skærmen i nView
Skærmen viser sort skærm, samt blinker i status lampen.

Min laptop er en HP Pavilion dv6168
GFX: Geforce Go 7400
Monitor: Samsung Syncmaster 753s

Håber i kan hjælpe :-)
Avatar billede themanronnie Nybegynder
15. april 2009 - 16:33 #1
Jeg har forresten Vista SP1
Avatar billede izym Nybegynder
18. april 2009 - 00:46 #2
Prøv at tilslutte din bærbar til en anden skærm og se om det virker. Så kan vi i hvert fald udelukke at bærbaren er defekt.
Avatar billede trav4u2 Novice
20. april 2009 - 13:03 #3
Har du prøvet at justere på skærmopløsningen?
Avatar billede themanronnie Nybegynder
28. januar 2012 - 16:18 #4
tror problemet var at grafikkortet var defekt, så skiftede den ud... uddateret, lukker tråd