Avatar billede ImBols Nybegynder
15. april 2009 - 14:52 Der er 4 kommentarer

.dmg filer på windows pc

Hej alle sammen.
Jeg har et kæmpe problem.
Jeg har villet prøve og lave en app. til min iphone.
Men første problem kom da jeg så det her:
iPhone SDK requires an Intel-based Mac running Mac OS X Leopard version 10.5.4 or
later

Så hvordan kan jeg for installeret et mac program på en pc computer?
- Er det muligt?

// Ja jeg har googlet.

- Bols
Avatar billede webgon Nybegynder
15. april 2009 - 15:10 #1
.dmg er Apples svar på .exe
Du kan ikke køre en .dmg på Windows, eller omvendt...
Jeg mener ikke, der findes SDK for Windows.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2009 - 15:29 #2
http://www.google.dk/search?hl=da&q=mac+program+windows&meta=&aq=f&oq=

http://filext.com/info/showthread.php?t=160

der er sikkert en af dem du kan bruge.
#1
det er meningen man skal bruge kommentar indtil man bliver bedt fra spørgeren om et svar for point givning.
Avatar billede ImBols Nybegynder
15. april 2009 - 19:49 #3
#1
Er du sikker på der ikke er en eller anden måde så man kan konvertere dmg filer til exe eller lignende?

#2
Med det program du linker til i link 2. Det åbner blot dmg filen.
Hvor jeg ikke kan installere programmet.
Avatar billede webgon Nybegynder
23. april 2009 - 09:20 #4
Ja, det er ikke samme "sprog" så du kan ikke direkte konvertere dem dmg/exe.. Det du kan gøre er at installere Mac OS X på din pc som virtuel machine, altså køre det parallelt med Windows. http://www.parallels.com/