Avatar billede neo!!! Nybegynder
06. juli 2001 - 16:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Border

Hej.

Jeg har et problem med når jeg laver hjemmesider i frontpage vil den ikke vise den border jeg har lavet til højre, men inde i programet vil den godt..

Påforhånd Tak
Avatar billede neo!!! Nybegynder
06. juli 2001 - 16:08 #1
det er i internet explorer den ikke vil vises
Avatar billede labisama Nybegynder
06. juli 2001 - 16:26 #2
Helt ærligt jeg forstår ikke en klejne af hvad du siger med border..Prøv at uddybe det..TAK!
Avatar billede neo!!! Nybegynder
06. juli 2001 - 16:33 #3
Det er når man deler ens site op i stykker
Avatar billede proboss Nybegynder
06. juli 2001 - 18:30 #4
´Sæt lige et link på til din side så vi kan se hvad du mener

//proboss
Avatar billede neo!!! Nybegynder
06. juli 2001 - 20:07 #5
http://www.zonenokia.freewebsites.com/ det er kun på forsiden på denne site... Men jeg er ved at lave en ny hvor den gor det på alle siderne
Avatar billede apollo69 Nybegynder
06. juli 2001 - 20:50 #6
http://www.eksperten.dk/spm/86016
Prøv om du kan bruge noget af det her.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
13. juli 2001 - 14:50 #7
Hvis du giver en celle/tabel en baggrundsfarve så kan du se din \"border\".
Ellers får man det problem du har.
Avatar billede sworld Nybegynder
17. juli 2001 - 01:34 #8
Hej neo

Dette problem har jeg selv stødt på nogle gange:(

2 ting du kan prøve

Husk at i selve tema indstillingerne skal du markerer oppe i toppen \"Alle Sider\"

1. højreklik på síden, klik derefter på \"fælles kanter\"

Marker feltet kun \"aktuel side\" klik derefter på feltet i bunden \"nulstil bla bla\"

2. den grove måde: kopier alt på siden og paste det på en ny side du opretter.