Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 15:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm i CS

Hmm... var ikke helt klar over hvilken kategori jeg skulle vælge... Anyway... Når jeg hoster et spil i CS mens jef kører i OpenGL kommer der en mærkelig firkant i venstre hjørne af skærmen... Ja, det er en meget normal fejl. Man skal bare trykke esc og så resume game, så er den væk... MEN, hvis jeg trykker på esc i CS når jeg kører med OpenGL kommer der sortskærm, og min computer fryser.... Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. juli 2001 - 16:02 #1
hent nye drivere til dit graf. kort
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. juli 2001 - 16:02 #2
og hvis det ikke virker så brug direct 3d
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. juli 2001 - 16:04 #3
Det sutter for vildt at kører i direct 3d. Man kan ikke se blod, logoer, mm..... Jeg har prøvet med flere drivere! Kan det være andet??
Avatar billede labisama Nybegynder
06. juli 2001 - 16:24 #4
Jeg tror din computer er skod..MEN alligevel så prøv at installer CS ind igen og hvilket styresystem kører du med?
Avatar billede pennywise Nybegynder
06. juli 2001 - 20:41 #5
det kommer der på alle Nividia kort når man køre OpenGL... jeg har ikke fundet en måde at lave om på det..men hvis der er nogle der ved hvordan man kan få den boks væk så skrive lige..!!

Pennywise - make me bad
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. juli 2001 - 00:14 #6
prøv at gå ind og ændre på noget der hedder texel på dit kort.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
09. juli 2001 - 00:29 #7
Hmmm.... Pennywise, man kan få boksen væk ved at trykke esc, og så resume igen... Men når jeg trykker esc i OpenGL går min skærm i sort...

Hmmm.... labisama, Jeg har installeret Half-Life og CS et par gange, det virker ikke... Min computer lavede også boksen da jeg havde TNT 2, men da kunne jeg godt trykke esc... Efter jeg har fået GeForce 3 del. kan jeg ikke benytte det trick mere... Jeg kører både med 98 og 2000. Har ikke prøvet at spille CS i 2000 endnu.

Jelzin101... Hvor kan jæ gøre det??
Avatar billede jadetermig Nybegynder
16. juli 2001 - 17:37 #8
??? Der sker ikke så meget her mere... Skal jeg hellere vente til en anden gang med dette spørgsmål??
Avatar billede jadetermig Nybegynder
20. juli 2001 - 01:22 #9
ok!