Avatar billede jih Nybegynder
14. april 2009 - 14:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Support?

Jeg har ledt over hele siden for at finde en email eller en email form, men kan ikke finde noget. Er der ikke en officiel email adresse eller noget man kan skrive til, når det gælder support?

Kunne godt tænke mig at få fat i enten webmaster eller en eller anden med administrative rettigheder over siden.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
14. april 2009 - 15:14 #1
Der er som sådan ikke support på Eksperten.dk.

Er der problemer med et indlæg så bruger du "Anmeld misbrug"-knappen.

Du kan skrive inde i coadmin-delen med fejl, problemer eller lignende.
Avatar billede jih Nybegynder
14. april 2009 - 15:18 #2
Så hvis jeg har et nogenlunde privat spørgsmål vedrørende min profil, så kan jeg ikke kontakte nogen?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
14. april 2009 - 16:10 #3
Du kan skrive til info@eksperten.dk med kritiske problemer.

Du kan også finde en del ting her http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede jih Nybegynder
15. april 2009 - 09:17 #4
tak