Avatar billede djwubbi Nybegynder
14. april 2009 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Extern Harddisk Fejl formateret

hey!
har har en qosmio bærbar, jeg smed min recovery cd i og trykke på boot fra cden, og satte den til at formatere.. det jeg havede overset var at min externharddisk sad i usbstikket omme bag i.
computeren skrev fail ved formatering. kunne ikk gøre noget så jeg genstartede comp. da jeg så får tændt min comp og trykker på min externe harddisk skriver den. Denne harddisk er ikk formateret vel du formatere nu ja / nej... er der på nogen måde man kan rede det der er der på??
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 14:46 #1
#0 Hvis du kun forsøgte at lave en hurtig formatering af disken, så burde det være muligt...

Lav en Hurtig formatering, med samme filsystem som den var tidligere...

Brug så GetDataBack til at få din data tilbage, du skal dog have et andet sted at smide den data hen som den finder :/
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 01:05 #2
#0 Fandt du ud af det? eller har du brug for yderligere hjælp?
Avatar billede djwubbi Nybegynder
17. april 2009 - 10:53 #3
hejsa ja jeg har fundet ud af.. der kunne redes det meste af det.. der var li nogen avg filer der ikk kunne.. men det gør jo ikk så meget... så jeg siger bar mange 1000 gange tak for hjælpen!
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 14:59 #4
#3 Det lyder jo næsten som en perfekt recovery :) glæder mig at det lykkedes for dig...

Hvis du lige acceptere mit svar, så vi kan "lukke" tråden :)