Avatar billede Slettet bruger
14. april 2009 - 14:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trackmania Nations Forever

Hey Eksperter.
Ved ikke om nogen af jer kender det her freeware spil, men jeg sidder hvertfald og skal have mine medaljer over på min nye comp, så er der nogen her der ved hvilken fil ens medals er gemt i, og hvor den er?
(Bruger Vista64)
Avatar billede Tranex Nybegynder
14. april 2009 - 14:26 #1
Hvis du har en bruger, så bliver det gemt på bruger.
Ved ikke om det med offline.
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 14:51 #2
Det hele ligger i:
C:\Users\<dit brugernavn>\Documents\TrackMania
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2009 - 15:58 #3
Tranex: Det er ikke rigtigt for jeg har ingen medaljer på min nye comp og det er samme bruger og den er online.

CCodam: Tænkte nok det var den mappe, men hvor ligger filen i den mappe? Vil helst ikke kopiere hele mappen.
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 16:20 #4
#3 Jeg er på ingen måde sikker, men går ud fra det er følgende mapper:
C:\Users\<brugernavn>\Documents\TrackMania\Profiles
C:\Users\<brugernavn>\Documents\TrackMania\Scores

Tag hellere en backup af hele mappen, så du altid kan overføre flere filer, hvis der er noget der mangler...
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2009 - 16:50 #5
tror jeg også men du får point alligevel :)