Avatar billede para7 Nybegynder
14. april 2009 - 09:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Domæne masse-host med DNS kontrolpanel

Nogen der ved en god billig hosting for domæner. Vi har ca. 150 domæner vi gerne vil have under een paraply. Der skal være DNS pegning og gerne URL pegning.
GratisDNS.dk, er vi ikke tilhængere af, og vil hellere have en god domænehost.
http://www.webhostpriser.dk/26/ så jeg at Schultz Consult lå i toppen som domænehost. koster ingenting at overflytte eller have liggende. Er de OK?
Avatar billede para7 Nybegynder
14. april 2009 - 09:35 #1
Hov, ang. Schultz Consult, jeg så ikke lige:
NB! Ved køb af mere end 1 domæne, pr. webhotel, vil prisen for de efterfølgende domæner være 80,00 (100,00), såfremt der ikke er angivet en pris for registrering.
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 11:22 #2
http://speednames.com/ er rigtig gode, har selv flere kunder der benytter deres service, de er dog efter nogens mening, en tand for dyre :)
omkring 150kr/året for et .dk domæne
Avatar billede para7 Nybegynder
14. april 2009 - 12:19 #3
Uha, ja, de er gode og DYRE, brugte dem for 10 år siden sidste gang.
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. april 2009 - 14:41 #4
Hej

Jeg kender dem dog ikke selv.

Jeg bruger bl.a en udbyder som www.intergate.dk til mine domæner dvs. webhotel og mail. Har dog nogle pegninger på domæner. Måske de kan hjælpe dig. Personligt tror jeg nok ikke helt de gør det gratis. Mener selv jeg betalte et meget lille pegningsbeløb. Prøv evt at kontakte dem.
Avatar billede para7 Nybegynder
14. april 2009 - 20:19 #5
Hej it-dk
Dit forslag ser faktisk lovende ud. Jeg vil lige selv kontakte dem og horer om det er der vi overfører alle domænerne. De skal bare være stabile og have orden i tingene.
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. april 2009 - 22:07 #6
Hej
Jeg har igennem tiden prøvet en del udbyder og må sige pris og kvalitet ofte hænger sammen. Men denne udbyder er jeg yderst tilfreds med og de har altid været hjælpsomme osv. Der systemer har fungeret tilfredsstillende for mine domæner.

Ser frem til at høre hvad du evt syntes om dem når du har kontaktet dem.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. april 2009 - 10:31 #7
Kontaktformen hos intergate.dk duede ikke og ved søgning af ledigt domæne blev det ikke overført til bestillingssiden, og så ser det ud til at fremgå af http://www.intergate.dk/content/produkter/domain.htm at man ikke kan "Transfer" og DNS styre danske domæner, der er markeret med en bindestreg??
Nå men jeg har mailet dem i stedet, og håber på et svar snart.
Avatar billede para7 Nybegynder
07. maj 2009 - 09:07 #8
OK, fik kontakt med Intergate. det er som det skal være. Jeg har fået aftale om at prøve med et par domæner og så overføre resten. Det lover godt. Så det bliver dem.
Avatar billede para7 Nybegynder
07. maj 2009 - 09:09 #9
Hej it-dk
Send lige et svar for point, for det gode forslag :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
25. maj 2009 - 22:12 #10
Hej Para7
Håber du bliver glad for det og at jeg kunne hjælpe.
Svar lavet :-)
Avatar billede para7 Nybegynder
26. maj 2009 - 08:22 #11
Hej it-dk, du kom lige lidt for sent. Tak for nu...
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. maj 2009 - 09:23 #12
Hej
Jeg kan se du lavede svaret den 7 maj og jeg fik først mailen i går. Mystisk :-)
Helt i orden. Det gør ikke noget.