Avatar billede ellee Nybegynder
13. april 2009 - 14:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig lyd/stemme fra højtalere

Hej! Min højtalere har i den seneste tid været lidt mærkelig, hvis jeg skal høre en sang, så er det ikke sangerens rigtige stemme jeg hører, men som om det var en lille pige på 4 år der sang?

Hvad er der galt med dem, og hvad skal jeg gøre for at rette op på den fejl?

På forhånd tak
Ellee
(håber virkelig der er en der kan hjælpe derude)
13. april 2009 - 15:26 #1
Generelt - skal vi gætte:

Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

Hvilket afspiller program ?

Har det altid være sådan ?

Lokale (lyd)filer ? Eller 'noget' direkte fra nettet ?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
13. april 2009 - 15:29 #2
har du noget lydsoftware på din computer?
Avatar billede CCodam Nybegynder
13. april 2009 - 16:44 #3
Jeg ved ikke om det er her fejlen ligger, men på min computer har jeg Realtek HD Audio Manager installeret, og kan tilgå den via et højttaler ikon nede i højre hjørne...

Herinde under Sound Effects, der har jeg en karaoke funktion, hvor jeg kan køre tonen op og ned, sørg for at denne står på 0 :)
Avatar billede ellee Nybegynder
13. april 2009 - 18:09 #4
Tak til jer alle, fordi i var villige til at hjælpe :-)
#3 især Tak til dig, eftersom det var der fejlen lå ;)
Avatar billede CCodam Nybegynder
13. april 2009 - 18:10 #5
#4 Det var så lidt :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 16:47 #6
#4 Acceptere du lige mit svar? så andre kan se at problemet er løst :)