Avatar billede Jakob60 Nybegynder
12. april 2009 - 15:52 Der er 2 kommentarer

.jpg was not found ?

Hej Eksperter

Jeg har er problem med alle mine familie billeder de optræder godt nok som .jpg filer med jeg kan ikke åbne dem, i paint, PSP eller i win prewiever, jeg har prøvet og se om jeg kan fikse dem med JPEG recovery pro uden held. det mærklige er at programmet slet ikke finder billederne når jeg scanner efter dem. jeg har så prøvet at scanne i en mappe hvor der var andre .jpg filer der var ok og dem fandt programmet fint. det er som om der ikke er rigtig .jpg filer ?

nogen der kender til ligende sager eller kender til et file fikser program der er top $
12. april 2009 - 21:05 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

HAR det virket med disse billed filer ?

Og du er 100% sikker på at de hedder *.jpg og ikke *.jpg.txt ell.lign. ?
Avatar billede Jakob60 Nybegynder
13. april 2009 - 18:34 #2
Generalt.. de lå på en Windows Home server, og har virket på den og en vista og xp pro. Men de virker ikke på nogen af dem mere. Ja de hedder alle .jpg og påtræder også som en jpg fil bortset fra de ikke kan se i en billede viewer. kan de være headeren der er forsvunde /slette af en virus ?