Avatar billede soeren96 Nybegynder
08. april 2009 - 22:21 Der er 8 kommentarer

Ny laptop til ca. 7000 kr.

Hej!

Jeg står og skal til at købe en ny laptop. Den skal primært bruges til gaming, se film, og alm. surfing. Budgettet ligger på ca. 7000 kr. Så tænkte jeg at der nok var nogle kloge hovedet her inde, som ville være så venlige at komme med nogle gode bud.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Søren
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
08. april 2009 - 22:36 #1
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406 902980

er en god bærbar, har mange ram og har et godt grafikkort med mange ram og har også god proccesor specielt fordi det er en intel. Den har også en bluray afspiller hvilket er meget godt hvis du skal bruge den film, samtidige med at den har hdmi så du kan tilslutte en extern skærm eller noget andet. Den har også en ok harddisk med ihvertifald nok plads, hvis du skal bruge den till at spille,surfe,film. Den har også et fedt design, kender nemlig en ven med samme pc bare ældre version og jeg syntes at hans har et fedt design og den er næsten den samme.
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
08. april 2009 - 22:44 #3
undskyld 1000 kr. billiger, har lige fundet ud af at du nok ikke kan se det første link som prøv det andet, det andet er ikke fona men det er 1000 kr. billiger (hvis det er kan du gå ind på fona og gå under bærbar og så er det den der hedder acer til 7499kr)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2009 - 23:13 #4
kriscrazy - Det er ikke samme model!
Fona: 6935G-644G32BN
Pricerunner: 6935G-644G32Mn

BN modellen har BlueRay afspiller/DVDRW
Mn har kun DVDRW
Avatar billede soeren96 Nybegynder
09. april 2009 - 00:13 #6
Hvis jeg skal tage den bliver det nok uden BluRay, jeg har ikke én BluRay film, og vil nok ikke se film nok til at det kan svare sig at give 1000 kr. mere for dét.

Jeg kan se at nogle steder sælles Mn modelen med 1 GB 9600GT, andre med 512 MB Og den sælges også med henholdsvis 5400 og 7200 rpm, og nogle steder sælges den uden at der står specs. på siden, hvordan kan jeg så vide hvilke specs. jeg får på min computer?
Avatar billede kriscrazy Nybegynder
09. april 2009 - 00:23 #7
ok sorry havde ikke lige set
09. april 2009 - 11:33 #8