Avatar billede Slettet bruger
08. april 2009 - 10:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sideskift ved udskrift fra database

Hej.
Jeg udskriver fra min database med nedenstående kode hvor man også kan slette records, men problemet er at der er alt for mange records og den laver en "Out of limit".... Jeg bliver så nød til at have lavet så jeg kan skifte side og f.eks. vise 30 på hver side og så skifte til side to. Nogen der kan hjælpe med det?

Har følgende kode

Set rs = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
strSQL = "SELECT * FROM comment ORDER BY ID desc"
strDSN = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source="&Server.MapPath("/database/dbtest.mdb")
rs.Open strSQL, strDSN, 1
%>
  <form>
<%

          if not rs.EOF then
do
id = rs("ID")
%>

    <table border="0" width="98%" id="table3095">
        <tr>
    <td width="27%">
<tr>

<input type="checkbox" name="deletepost" value="<%=id%>"><a href="redigercomment.asp?id=<%=id%>"><%= rs("beskrivelse") %>
</td>
</tr>
</table>
    <%
rs.movenext
loop while not rs.eof
end if
rs.Close
Set rs = Nothing
%><input type="submit" name="ok_slet" value=" SLET ">
</form>
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2009 - 13:24 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2009 - 13:29 #2
Hey.
Tak for det, men har faktisk også selv fundet den men kan bare ikke hitte ud af at få det til at funke med mine IF sætninger osv.. Det går helt i ged... :-(
Skal jo have lavet 2 if sætninger pga. den først skal finde de f.eks. 15 den skal vise og man skal kunne slette dem samtidig.. Så går det galt.. :-(
Men ellers tak. :-)
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2009 - 13:38 #3
så må du prøve at komme med lidt kode og en fejlmeddelelse - så kan vi sikkert få dig videre.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2009 - 13:49 #4
Okay, det prøver jeg lige.. :-)
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 09:50 #5
kommet videre?
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 19:23 #6
Hejsa.
Sorry. Har været lidt doven i mine unge dage, så smid lige svar. :-)
Mvh.
Henrik
Avatar billede keysersoze Guru
28. december 2009 - 19:30 #7
svar :)