Avatar billede some-one Nybegynder
07. april 2009 - 12:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista kan ikke finde router m. PPPoE

Hej.
Jeg er den lykkelige ejer af en spritny 25/25 forbindelse fra EnergiMidt, og det kører superb når jeg bare sætter nettet direkte i røven på den.

Men det går desværre over når jeg bruger min router.
Jeg havde et kort øjeblik forbindelse via routeren, men nu kan jeg ikke få forbindelse til den igen og er ved at blive træt af at se på at Vista kører en diagnose.

System:
Router: P-335U som kan køre både PPPoE og 54 Mbps via WLAN.
Vista på dansk m. Gigabit netkort forbundet med et Cat5 kabel.

Routeren har fået en IP og det hele, men det lader ikke til at Windows kan se den.

Nogen bud på hvordan jeg kan sætte det op selv? Evt. en guide da jeg er ny i Vista. Skulle være blevet ved XP... det kørte max, og var til at arbejde med.
Avatar billede some-one Nybegynder
07. april 2009 - 12:48 #1
Det kan i øvrigt nævnes at den holder forbindelsen igang med en idle tid på "0".
Avatar billede some-one Nybegynder
07. april 2009 - 12:52 #2
Firmware er selvf. også den nyeste :)
Avatar billede some-one Nybegynder
19. april 2009 - 14:04 #3
fandt selv ud af det... tråd lukkes.