Avatar billede priiskorn Nybegynder
05. april 2009 - 16:39 Der er 6 kommentarer

Ny strømforsyning og grafikkort

Jeg skal bruge en ny strømforsyning (sidder køleren altid i strømforsyningen).

Jeg skal have en som ikke støjer, det gør min nuværrende nemlig.

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal se efter, hvad går man efter ang. størrelse vat osv.
Mit bundkort hedder; MSI chipset (P4M900M3), min processor er Intel Pentium 2.80 GHZ 32 bit system.

I samme forbindelse vil jeg spørge til et godt grafikkort, som skal bruges til film, spil osv. og det skal kunne  kører med en alm. fjernsyn.

Håber I kan give et bud eller to.
Avatar billede priiskorn Nybegynder
05. april 2009 - 18:51 #2
Og den her passer alså til min computer?
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2009 - 07:47 #3
ja hvis stikkene passer - det skal du tjekke ud på dit bundkort.
det er jo ret vigtigt.
Avatar billede priiskorn Nybegynder
08. april 2009 - 14:48 #4
ikke flere der har bud på grafikkort samt strømforsyning?

Jeg ved ikke helt med de stik der som der bliver henvist til, det er derfor jeg spørger her om der ikke er en der kender lige præcis det jeg skal bruge
Avatar billede priiskorn Nybegynder
26. april 2009 - 13:01 #5
Jeg prøver lige igen da jeg godt vil have lidt flere bud.

Her er mine computeroplysninger.
Jeg jeg søger er
en støjsvag strømforsyning samt et bedre grafikkort.
Kan jeg ikke få konkrete bud på noget som VIRKER... Jeg er nemlig ikke sikker på hvad jeg skal se efter.
Min computer;

Medion 4487.01
med s/n 14487010070315
32 bit operativ system

Bundkort: MSI chipset (P4M900M3)
Processor: Intel(R) pentium (R) D CPU 2.80 GHz
Grafikkort:nvidia geforce 7300 se driver

RAM: 2 GB
Avatar billede priiskorn Nybegynder
26. juli 2009 - 09:49 #6
NU prøver jeg igen og vil gerne have et godt svar jeg kan give poit til og forhøjer også pointet.

Jeg skal have en støjsvag strømforsyning og har følgende oplysniger at gå ud fra. Jeg ved bare intet om hvordan jeg kan tjekke om mit bundkort passer til en strømforsyning, hvad ser man efter ?
HAr I ikke et direkte link til en støjsvag strømforsyning?

Her er mine computeroplysninger.
Kan jeg ikke få konkrete bud på noget som VIRKER... Jeg er nemlig ikke sikker på hvad jeg skal se efter.
Min computer;

Medion 4487.01
med s/n 14487010070315
32 bit operativ system

Bundkort: MSI chipset (P4M900M3)
Processor: Intel(R) pentium (R) D CPU 2.80 GHz
Grafikkort:nvidia geforce 7300 se driver

RAM: 2 GB