Avatar billede trille2 Nybegynder
04. april 2009 - 17:11 Der er 8 kommentarer

windows update

jeg har haft en virus på min com der gjorde at min update ikke funger,men den er væk nu. min com er helt ren. jeg kan godt komme på update men kan ikke søge efter update, så kommer den med en fejlkode, jeg har snakket med microsoft, som siger at en fil mangler det er hvis noget med .  wup.bat. hvordan kan jeg gendanne min update, knus mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2009 - 17:33 #1
Kom med fejlkode...
Avatar billede b-and Novice
04. april 2009 - 17:57 #2
Vælg det rigtige styresystem:

[navy]Windows XP[/navy]
Hent følgende fix > http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip og gem det på skrivebordet.

Tryk på ikonet på skrivebordet > dobbeltklik på ikonet i mappen > dobbeltklik på Dial-a-fix exe > Udpak alle > følg guiden…

Følg så denne vejledning:

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.
7. Nu burde du kunne installere de opdateringer.

- ooOoo -

[navy]Windows Vista[/navy]
1. Download denne fil.
http://www.kortelinks.dk/?HPOOH
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update.

Hjælper ingen af ovenstående - så prøv følgende > http://support.microsoft.com/kb/943144/da
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2009 - 18:42 #3
[navy]Windows XP[/navy]???
Avatar billede b-and Novice
04. april 2009 - 19:48 #4
Det er fordi de også bruges i andre sammenhænge - og så er farven blå…
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2009 - 20:05 #5
Russisk...
Avatar billede justrace Novice
05. april 2009 - 01:28 #6
>john: Det er teksten der burde blive blå, bare ikke på eksperten. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. april 2009 - 12:49 #7
Det var så halvdelen...

Hvad er så det der bruges i andres sammenhænge?
Avatar billede justrace Novice
05. april 2009 - 12:53 #8
Det er funktionen der bruges andre steder hvor det måske virker. :)