Avatar billede comic123 Nybegynder
02. april 2009 - 08:20 Der er 3 kommentarer

Formulare problem

Hej
Jeg har en formular hvor jeg gerne vil søge på et bestemt felt, hvis jeg siger det er en indateringsformular, så kan jeg ikke søge i feltet, det kan jeg godt hvis jeg ikke angiver den sådan, mit problem er at jeg i denne formular har et nyt felt der skal laves inddata til, men den siger #NAVN? kontrolelement kilden har jeg sat således =[medlemdata]![Anden_forening]

er der nogen der kan hjælpe
Avatar billede mugs Novice
02. april 2009 - 11:51 #1
Hvis feltet skal levere data bagud i databasen, er det verl ikke nok at give det postkilden som du skriver. Hvordan vil du have, at skal den sende data til tabellen?

Ligger feltet ikke på feltlisten?
Avatar billede comic123 Nybegynder
02. april 2009 - 12:11 #2
Nej det gør det ikke, det er en anden tabel det skal gemmes i
Avatar billede mugs Novice
02. april 2009 - 13:32 #3
Så er det ligegyldigt med postkilden. Blot et ubundet felt, og kør herefter denne tilføjelse:

DoCmd.RunSQL "Insert Into [DIN TABEL] ( [DIT FELT]) VALUES(" & Me!DET UBUNDNE FELT I DIN FORM & ")"