Avatar billede Mette81 Juniormester
30. marts 2009 - 09:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AspPdf - Hjælp..

Mon ikke der er en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad der er galt her. Jeg får kun en blank pdf ud når jeg kører det.

<%
    Set Pdf = Server.CreateObject("Persits.Pdf")
    Set Doc = Pdf.CreateDocument
    'Params = "x=0; y=600; width=570; alignment=center; size=45"
    Doc.ImportFromUrl "http://www.minside.asp?id="&session("id")&"&land="&session("land")&"", "landscape=true, PageWidth=1300, PageHeight=1000"

    Filename = Doc.Save( Server.MapPath("pdf/"&session("id")&".pdf"), True )
    session("filename") = Filename
    Response.Write "Success! Download your PDF file <A HREF=" & Filename & ">here</A>"
    'response.Write(session("filename"))
    response.Redirect("jmail.asp")
%>

Udover problemet med at få det til at fungere skal jeg også have scriptet til at resize siden/dokumentet så den/det passer med det billede der bliver "printet" til pdf. Der skal vel en slags "fit to object" ting på et sted da det er forskellige størrelse billeder man kan få frem.

Håber det giver mening og at der er en der kan hjælpe! :0)

Mvh Mette.
Avatar billede Mette81 Juniormester
30. marts 2009 - 10:04 #1
Okay.. Nu har jeg så fået det til at virke. Så mangler jeg bare at få det til at resize siden til det billede der bliver hentet.
Avatar billede Mette81 Juniormester
30. marts 2009 - 10:26 #2
Ups.. Hehe.. Tror faktisk lige jeg fik det til at fungere selv nu! Typisk når man har bøvlet med det i flere dage og så er det først når man spørger herinde at man finder en løsning :0)

Mvh Mette.