Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. marts 2009 - 20:38 Der er 2 kommentarer

Google Adwords Ban

Hej mine annoncer på google adwords stoppede pludselig. Jeg tog kontakt til google og fik dette svar.

Jeg kan forstå jeg sidder i en meget slem situation. Skal denne mail forståes som at jeg er blevet udelukket %100 fra google adwords, eller har jeg en chance?

De har lukket min konto. Jeg kan ikke bare oprette en ny konto?

----------------------------------------

Hej

Jeg skriver til dig for at opdatere dig omkring din kontostatus.

Google opretholder en høj standard for kvaliteten af vores annoncer og
vores brugeroplevelse. Vi har for nyligt fastslået, at du (eller din
virksomhed) har opretholdt eller aktuelt opretholder flere AdWords-konti,
der viser flere annoncer samtidig for lignende eller relaterede søgeord
og/eller den lignende eller relaterede virksomhed.

Desuden viser vores registreringer, at nogle af eller alle disse konti er
åbnet ved hjælp af salgsfremmende kuponer, der er begrænset til en enkelt
indfrielse pr. person eller virksomhed. Vi har midlertidigt standset dine
AdWords-konti og vil bede dig om at afholde dig fra at oprette yderligere
konti ved brug af andre AdWords-salgsfremmende kuponer, som du allerede er
i besiddelse af eller får fat på fremover.

Tak for dit samarbejde.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. marts 2009 - 21:06 #1
Du skal vel bare betale for reklamerne i stedet for at bruge de gratis "kuponer".
Avatar billede aner-intet Nybegynder
26. marts 2009 - 21:12 #2
Jeg brugte heller ikke de kuponer længere. Det er ved at være længe siden jeg har brugt de kuponer. Jeg har brugt flere tusinde kroner gennem mit kreditkort og det gjorde jeg også i forgårs da jeg fik mailen ?:(