Avatar billede dennism Nybegynder
26. marts 2009 - 19:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Placering på Google?

Jeg har hjulpet min onkel med hans website http://www.hedegaardinventar.dk.

De har nogle AdWords kørende, så siden f.eks. kommer frem engang imellem når man søger på "staldinventar" f.eks.:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=staldinventar

Men hvad kan vi gøre, for at siden kommer frem under søgeresultater i stedet for de "sponsorerede links"?
Avatar billede dennism Nybegynder
26. marts 2009 - 19:57 #1
Burde måske lige nævne, at siden er lavet i CMS-systemet Joomla.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2009 - 20:44 #2
Ved en søgning på hedegaardinventar.dk kan jeg se at siden er indekseret hos Google.
Nu ved jeg ikke hvornår siden er indekseret, men jeg kan se at siden endnu ikke har en synlig pagerank.
Det næste du bør gøre er for mig at se at skaffe en masse indkomne links til hjemmesiden, enten i form af optegnelser hos diverse søge-indekser og kataloger på nettet, men også gerne- og helst, fra andre sider med lignende indhold og emne som din onkels side.

Du kan finde en liste med danske kataloger her http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html og ud over disse bør du se at få din side på dmoz.org og yahoo.com

Med hensyn til selve sidens kildekode kan denne måske også med fordel optimeres ligesom du ikke bør have mere end 3-4 nøgleord under meta keywords i toppen af din kildekode.
Sørg for at teksten bliver optimeret til et par relevante søgeord og benyt så disse ord som meta keywords.

Håber dette hjalp dig i den rigtige retning.