Avatar billede AdsettsEdberg Nybegynder
26. marts 2009 - 18:35 Der er 7 kommentarer

Zepto skruer vil ikke skrues i... Speciel værktøj... eller?

Hej alle sammen,

Jeg sidder med en lidt underlig følelse. For enten er dette det dummeste spm. i mands minde... eller også er jeg IKKE ved at blive skør.

Min hustru har en Zepto (+1 år gammel). I dag gik strømmen, og efterfølgende fandt min kone, at zeptoen ikke ville starte. Så jeg tænkte det måske kunne være en sikring inde i notebooken der var gået og jeg nåede lige akkurat at løsne een skrue i bunden før end jeg så at strømforsyningen hun havde sat til var den forkerte... (suk).

Nå, men herefter forsøgte jeg at skrue den ene skrue i... (F8 - står der ud for hullet). Men den snurrer bare rundt uden at ville binde til. Er dernogen herinde der har en forklaring?

Mvh
Michael
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 18:38 #1
Hej..

1. det kan værer plasitk gevind som er knækket..

2. det kan værer at der er en møtrik/bøsning som er faldet af bagpå
Avatar billede AdsettsEdberg Nybegynder
26. marts 2009 - 18:44 #2
Tak for svar...

Det virkede også som om, der var noget der gav sig da jeg "løsnede" skruen...

Hvad gør man så? Kan man købe nye, eller er det noget der ikke betyder noget (det er een enkelt skrue i hjørnet).

Mvh
Michael
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 18:52 #3
de limer skruen fast samtidig med at de spænder..
prøv at ryste computeren og hører og der ligger noget løst derinde.

hvis ikke "NEJ2 så betyder det ikke noget..
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 19:09 #4
-Upz- "NEJ"
Avatar billede Mikethk Nybegynder
26. marts 2009 - 19:40 #5
Hmmm, hold godt om den bærbar.... pres det sammen du vil skrue sammen og forsøg igen. Kan være skruen ikke når gevinhullet.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. marts 2009 - 19:50 #6
-!!!hvis du gør dette skal du passe på at der ikke knækker andet på din computer!!!-
Avatar billede Mikethk Nybegynder
26. marts 2009 - 19:55 #7
#6 Ja det klart :)

Men kan sagtens være at du sir den gav sig. Den når bare ikke gevindhullet.