Avatar billede Mikethk Nybegynder
26. marts 2009 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med firefox/IE/Chrome center

Altså er ved at lave en hjemmeside..... Men den vil ikke centrere i FF og Chrome... Er dog sluppet rimeligt ud af problemet, dog ved "fake" løsninger.

Men: Min inline menu ser fin ud i IE, der er den centreret. Men det er den ikke i FF og Chrome? Har prøvet alt syntes jeg, men kan ikke finde ud af det.... Det skal siges at det er lidt ligsom den er centreret, men det er den ikke 100% Kun i IE.

Kører selvfølglig de nyeste versioner af alle browsere.

http://up-it.dk/dl/4m1/

Man kan hente min site her, hvis man vil tjekke min kode. Mange mange point i farvandet.
Avatar billede Slater Ekspert
27. marts 2009 - 13:30 #1
Den er heller ikke centreret i IE her..

Men dog kan jeg se du bruger ting som f.eks. <p align="center">, som slet ikke er korrekte.

Smid den en tur gennem en W3C validator først:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fup-it.dk%2Fdl%2F4m1%2F

- Når de 35 fejl er væk, giver det mening at rette browserkompatibilitets fejl. Ikke før.
Avatar billede Mikethk Nybegynder
27. marts 2009 - 17:19 #2
Har fikset problemet. Fordi jeg ikke brugte en bestemt doctype.... Men tak vil også validere den.
Avatar billede Mikethk Nybegynder
27. marts 2009 - 17:20 #3
hvoradn gir man point?
Avatar billede Slater Ekspert
27. marts 2009 - 17:53 #4
Jeg skal lægge et svar først. Men 100 point er meget for det lille råd - læg selv et svar og tag nogle af dem tilbage :)
Avatar billede Mikethk Nybegynder
30. marts 2009 - 13:10 #5
weee