Avatar billede richardski Praktikant
25. marts 2009 - 17:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Færdige webdesigns

Hejsa.

Der findes et hav af steder på nettet hvor man kan finde færdige webdesign/layout/templates som er gratis til sin hjemmeside.

Men er der nogle her på Eksperten som kender nogle steder at hente den slags fra som man kan anbefale og som ligger helt i top ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 18:14 #1
Avatar billede richardski Praktikant
25. marts 2009 - 18:26 #2
Det var der nu ikke meget gratis over ;-)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
25. marts 2009 - 18:39 #3
Her er nogle

http://www.freewebtemplates.com/templates/business

http://www.oswd.org/

Ikke der helt store men det er da noget.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 18:50 #4
Sorry 4templates koster..
Avatar billede aaberg Nybegynder
25. marts 2009 - 20:09 #5
Denne synes jeg er god:
http://www.freecsstemplates.org/
Avatar billede richardski Praktikant
25. marts 2009 - 20:36 #6
aaberg... vil man kunne udskifte baggrund, topbanner samt menuen med sin egen flashmenu uden det går ud over funktionaliteten på de sites du henviser til?
Avatar billede aaberg Nybegynder
26. marts 2009 - 11:50 #7
De webdesigns der ligger på freecsstemplated.org, har ingen funktionalitet. Det er rene designs, som alle overholder w3's XHTML standard. Så svaret må være, ja. Det er meningen at du skal skifte dele af siden ud med din egen funktionalitet.
Avatar billede richardski Praktikant
26. marts 2009 - 13:35 #8
Jeg har alle al grafik og menu samt menupunkter færdige, men har brug for hjælp til at indsætte det så det virker med css. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede richardski Praktikant
30. marts 2009 - 15:04 #9
Lukker