Avatar billede dr.truti Nybegynder
05. juli 2001 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Diskution Og Fram visning af projekter

Hej...
Jeg har et forslag til at lave et Forum hvor man snakkede (normalt) og ikke kun løste andres problemer.. jeg har fundet et engelsk talende forum som kunne være i stil med det jeg snakker om kunne være på eksperten.....

http://www.helpfromtechs.com/cgi-bin/ubb/Ultimate.cgi
Avatar billede well_r Nybegynder
05. juli 2001 - 18:07 #1
jeg ved ikke rigtigt..men jeg tror da ikke at eksperten.dk skal bruges til chat - mere til hjælp vdr. de forskellige kat.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 18:16 #2
Man kan da hurtigt oprette et sådan forum, hvis det skulle være det. Der ligger da allerede tjenester på nettet som kan tilbyde denne service ;o) http://server.com
Avatar billede ricky1 Nybegynder
08. juli 2001 - 10:11 #3
hvis man har nogle unikke billeder så kunne det da være sjovt at ligge dem ud på gratis webhoteller og så linke til dem her på eksperten lidt ligesom jubii chat gør der var ikke noget i doktor truti\'s idé der sagde chat-room