Avatar billede it-interesseret Nybegynder
25. marts 2009 - 11:49 Der er 3 kommentarer

Opnå points hos Google - ved brug af subdomæner

Hej alle

Jeg har en asp installation kørende på www.xxxxx.dk og har en php installation kørende på ww2.xxxxx.dk (jeg kan desværre ikke smide begge systemer ind hoved-domænet og må derfor bruge et subdomæne).

Og så er mit spørgsmål mht. at opnå google "points". Tæller google i "points" ved her subdomæne eller abstraherer Google fra subdomænerne og tæller alle points til domænet?
Avatar billede it-interesseret Nybegynder
25. marts 2009 - 11:51 #1
Det er altså ikke mig som har lavet den hjemmeside GGG kom lige til at klikke på linket da spørgsmålet var oprettet... fyrede blot xxx'er ind fordi jeg troede at der ingen var, som havde denne hjemmeside ,-)
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2009 - 11:52 #2
Mit bedste bud er, at google vil opfatte dine sider som værende på to vidt forskellige domæner og derfor vil rangere dem forskelligt afhængigt af indkomne links til henholdsvis domæne og sub-domæne.

Med venlig hilsen,
Thomas
Avatar billede it-interesseret Nybegynder
28. oktober 2010 - 13:16 #3
Lukketid - tryk svar :-)