Avatar billede Janni Praktikant
24. marts 2009 - 17:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min computer starter op igen, når jeg vil lukke den ned:-(

Hej!

Nogle der kan hjælpe mig med min computer - problemet er som følger:

Når jeg trykker "Luk computeren", logger den af og lukker ned som altid. Skærmen bliver sort, og man kan høre den holder op med at køre. Men efter kun få sekunder starter den automatisk op igen - uden at køre fejlfinding eller noget som helst - ganske normalt...

Jeg har Ccleaner og AVG på computeren. AVG'en kører hver dag, og Ccleaner er jeg førs netop blevet opmærksom på, at jeg selv skal aktiverer.

Den anden dag løste jeg det ovennævnte problem ved at køre både AVG og Ccleaner, men nu er den gal igen - og har kørt begge dele igen:-(

Mvh. Jann4873
Avatar billede off-line Nybegynder
24. marts 2009 - 19:07 #1
Prøv at højreklik på skrivebordet og gå ind i Egenskaber/pauseskærm/Avanceret og se hvad der står om afbryderknappen.

Du kan også højreklikke på Denne computer og gå ind i Avanceret/
nederste Indstillinger, og fjerne fluebenet i "Genstart automatisk"
Avatar billede Janni Praktikant
25. marts 2009 - 08:04 #2
Da jeg lukkede min computer ned efter at have stillet spørgsmålet ville den pludselig godt alligevel, så der er ikke noget system i det:-(

Og nu vil den igen ikke. Jeg har fulgt foreslaget ovenfor - andre råd/ideer??
Avatar billede Janni Praktikant
06. juni 2011 - 15:58 #3
Da jeg lukkede min computer ned efter at have stillet spørgsmålet ville den pludselig godt alligevel, så der er ikke noget system i det:-(

Og nu vil den igen ikke. Jeg har fulgt foreslaget ovenfor - andre råd/ideer??
Avatar billede birch-moeller Praktikant
04. september 2019 - 10:17 #4
Fandt du nogen sinde en løsning?