Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2009 - 14:48 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

script til aspSmartUpload

Hej Eksperter,

Jeg ville høre om der er nogle af jer der har et script til aspSmartUpload hvor jeg kan oploade billeder til en server og ligge filnavn, bredde/højde og størrelse op i en accessdatabase

p. s jeg vil gerne selv bestemme filnavn hvis det er muligt

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2009 - 10:20 #2
da jeg selv have disse links og selv måtte lave alt arbejdet synes jeg ikke de er 100 point være men du kan få 25 point hvis du ligger et svar
Avatar billede keysersoze Guru
01. april 2009 - 18:06 #3
jeg skal kun have point hvis svaret har været til nytte.