Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
20. marts 2009 - 11:29 Der er 4 kommentarer

Opdater eksternt link

Hej!
Jeg skal bruge et script der når man klikker skal det åbne et link, men dette skal bagved ikke noget kunden skal se, kun hvis der forkommer en fejl.

Løsningen lyder:
Klikke på link
Den åbner en ekstern side, der er xml baseret og er den godkendt bliver teksten grå og ikke klikbar er der fejl skal den åbne et pop-up og vise en fejl meddelse.

I Php og javascript
Avatar billede olebole Juniormester
23. marts 2009 - 09:48 #1
<ole>

Hvad er det præcist, du spørger om?

/mvh
</bole>
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
23. marts 2009 - 12:36 #2
Hej Olebole
:-), skrevet i forvildelse ;-). Når jeg klikker på et link, skal den åbne en side og dette skal ske bagvedliggende. Den side den åbner er xml baseret. Så når man klikker på et link åbner den et link og evt. hvis der fejl så sender den fejlen tilbage

1 Klik på link
2. Bagvedliggende i et script, kontakter den, den eksterne side og gennemfører denne transaktion og hvis der er en fejl, sendes en fejlmeddelse tilbage, fejlen ligger i xml'en på den side, den åbner.

Håber det bringer lidt mere forståelse over mit spørgsmål :-)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
25. marts 2009 - 14:43 #3
Ingen lige har nogen anelse, så lad os korte den ned og sige

Klik på submit knap skal udlæse en opdatering af en tabel i databasen samt åbne et vindue "_blank" på et link prædefineret
Avatar billede olebole Juniormester
25. marts 2009 - 18:29 #4
Jeg forstår ikke lige, hvad det er, du vil, men noget tyder på, du kunne bruge en form eller noget Ajax