Avatar billede justrace Novice
19. marts 2009 - 21:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE8 download tip.

Hvis man ikke kan nøjes med de 2 32 bit udgaver, til XP og Vista, kan man med fordel slette "danmark" i linket på computerworlds hjemmeside.

Altså ikke: http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/default.aspx

..men: http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2009 - 21:19 #1
Hvad er spørgsmålet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2009 - 21:21 #2
Spørger du om hvorfor der kun findes en 64 bit til Vista og ikke XP?
Avatar billede justrace Novice
19. marts 2009 - 21:22 #3
Det er bare et tip. Så kan man få lov at hente 64 bit versioner af den danske udgave af IE8.
Avatar billede justrace Novice
19. marts 2009 - 21:25 #4
Det kommer sig jo nok af at 64 bit XP ikke er lavet på dansk, så derfor nok en begrænset efterspørgsel, så det er blevet sparet at lave den. :)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. marts 2009 - 21:29 #5
Der er en boks til kommentarer, lige under artiklen på computerworlds hjemmeside.
Du bruger bare samme login som her på Eksperten.

(Dette er ikke et surt opstød, det er en information)  :-)
Avatar billede justrace Novice
19. marts 2009 - 21:40 #6
Den kender jeg godt. Ligeledes på pcworld. :)
pcworlds mailudsendelse er lidt ringere end her på eksperten. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2009 - 22:13 #7
Er der ikke noget med at man skal bruge Guides til dette?
Derfor det ikk hedder artikler mere..?
Avatar billede justrace Novice
07. april 2009 - 13:01 #8
Lukket, skal se om jeg kan huske det. :)