Avatar billede donkazz Nybegynder
19. marts 2009 - 20:37 Der er 4 kommentarer

Hvor kan man administrere domæner?

Hej alle!

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan administrere en lang række af udenlandske domæner, primært ".com".

Jeg har erfaring med Joker.com og MadDogDomains, men sidstnævnte er utroligt uoverskueligt, så jeg tænkte at der var nogen der havde erfaringer med andet.

Det jeg skal kunne er: Købe/Oprette domæner, flytte domæner fra andre navneserverer (transfer) og styre DNS opsætning på administrerede domæner.
Som sagt er det primært .com, men hvis der findes tjenester der kan håndtere både .com og .dk osv., vil det være klart at foretrække, for overblikkets skyld. :)

Nogle forslag?
Avatar billede aners Nybegynder
19. marts 2009 - 20:40 #1
GratisDNS kan varmt anbefales. De ved hvad de laver.

www.gratisdns.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. marts 2009 - 15:03 #2
Hej

Jeg har selv registeret nogle .com domæner hos www.intergate.dk
Er et login til ens com domæne hvor man kan rette dataen - navn adresse osv, ændre dns server eller anvende deres for derefter at lave sin zonefil.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
23. marts 2009 - 13:34 #3
jeg anbefaler absolut også gratisdns.dk!
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. november 2009 - 14:55 #4
Hvad skete der med den her?