Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
18. marts 2009 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen Aero efter geninstallation af Vista

En ven har en bærbar dell-inspiron 1525 maskine med Intel Core 2 Duo.

Vi fik genintalleret Vista på den vha. en Vista-installations cd, han fik fra Dell. Nu er Vista installeret, men der er nogle mangler; f.eks. er det hele grafiske på "Vista Home Basic" form, så der er ingen Aero funktion.

Og når man højreklikkede på skrivebordet. plejede der at være nogle ekstra menuer som hed "grafiske egenskaber", der var faktisk to; den ene, som var Windows' egen funktion, mens en anden tilhørende Intel's. De er der ikke... Hvad bør det gøres for at rette på problemet? Jeg har en "Driver and utility" dvd (kan ikke helt huske navnet), ved ikke om det hjælper...???
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
20. marts 2009 - 02:38 #2
Hej snowball, fik løst problemet gennem Vista´s egen driverupdate funktion, men ellers tak for hjælpsomheden, vil gerne uddele point, hvis det skulle være :)
20. marts 2009 - 06:26 #3
... men prøv valgte driver forslag alligevel...
Avatar billede snowball Novice
20. marts 2009 - 08:47 #4
Dell's driver er en version 7.14.10.1409

Hvis den driver du har fået installeret nu er nyere eller samme version, så er det fint nok.
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
20. marts 2009 - 17:04 #5
Min version er 7.14.10.1437, så går ud fra, det må være nyere.

Tak for hjælpen.