Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
17. marts 2009 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outline af skrifter

Jeg vil åbne en PDF fil i Illustrator for at slette nogle objekter. Når jeg åbner filen, vil Illustrator erstatte nogle skrifter, fordi jeg ikke har dem i mit system.
Kan man stille programmet til automatisk at lave outline på skrifter, som man ikke har i systemet..?

Jeg sidder på en Mac Pro med Illustrator CS3.
Avatar billede kado Nybegynder
17. marts 2009 - 16:33 #1
Man kan ikke indstille Illustrator til automatisk at outline skrifter.
Den der laver PDF-filen SKAL inkludere ALLE skrifter, så fungerer det normalt helt uden problemer
/kado
Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
19. marts 2009 - 08:34 #2
Ja, problemer opstår tit, når PDF'en ikke er lavet »korrekt«. Derfor kunne det ha' været smart, hvis Illustrator kunne hjælpe på den måde!
- Tak for svaret.