Avatar billede klinke1 Nybegynder
16. marts 2009 - 14:27 Der er 4 kommentarer

Formatering af PC - Intet skal gemmes

Hej,

Håber nogen kan hjælpe.
Hvordan formattere jeg hele min bærbare PC (Acer). Intet skal gemmes. Jeg ønsker at fjerne alle/alt programmer på den, og tage den tilbage til sin oprindelige stand, da jeg første gang startede den op.
Det eneste jeg ønsker skal være installeret er XP, (som også er på den nu). Alt andet skal væk.
Avatar billede rebecca Novice
16. marts 2009 - 14:42 #1
mener det  er "ALT + F10) du skal holde nede ved opstart
Avatar billede b-and Novice
16. marts 2009 - 15:34 #2
Hold ALT tasten nede og tryk F11 - 3 gange under opstart…
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
17. marts 2009 - 21:03 #3
ved acer computere er det alt + f10 du skal trykke lige efter du har tændt computeren.

hvis du selv har haft computeren geninstalleret med windows xp manuelt uden at bruge recovery conbsollen så kan du ikke bruge alt + f10 mere, da du har slettet den mulighed da du ændret MBR da du geninstallerede.

hvis du selv har installeret windows xp manuelt på den kan jeg godt hjælpe dig videre. men det bliver ikke igennem denne webside da det er for omfattende

men du kan evt kontakte mig via www.ocu.dk  -> vælg IT support i menuen så kan vi tage den derfra
Avatar billede klinke1 Nybegynder
21. marts 2009 - 14:46 #4
Hej,

Jeg har fået PCen af en anden, hvor XP allerede var installeret. Sammen med PCen fulgte 2 stk Recovery Cder og 1 stk System Cd, men dem kan jeg ikke få til at fungere.
Hvordan den tidligere person, har fået XP ind på den ved jeg dog ikke..