Avatar billede Jeybie Nybegynder
14. marts 2009 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD brænder - Samsung WriteMaster SE-S224Q

Har tænkt på at købe denne dvd-brænder fordi den er billig. Vil så købe nogle Verbatim R + diske til.
Er dette et godt køb?
Avatar billede Jeybie Nybegynder
14. marts 2009 - 16:41 #1
Jeg vil bruge den til at brænde film overpå fra mine dvdér. Har tænkt mig at købe den her: http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=SE-S224Q%2FEUBN
Avatar billede Jeybie Nybegynder
14. marts 2009 - 16:53 #2
Man må godt brænde sine egne dvdér til kopier. Ikk?
Avatar billede firetiger Nybegynder
14. marts 2009 - 17:12 #3
hej jeybie.

Jeg har selv lige købt nøjagtig den samme eksterne brænder for ikke mere en 2 mdr siden. Jeg kan kun varmt anbefale den ikke bare er den billig men den læser også rigtigt godt og hurtigt. ingen problemer herfra.

angående love og regler angående brænding af f.eks film og musik kan du læse lidt om på: http://www.antipiratgruppen.dk/.

håber du kunne bruge mit svar.

mvh Fire tiger.
Avatar billede Jeybie Nybegynder
14. marts 2009 - 17:25 #4
Tak for svaret. Køber den nu. Synes du jeg skal bruge Verbatim R+?
Avatar billede firetiger Nybegynder
14. marts 2009 - 17:52 #5
jeg er mere til - skiver og ja verbatim skiver er ganske udemærket. før i tiden kørte jeg med Tuffdisc skiver de er også rigtig gode de har en super slidstærk belægning og høj uv beskytning. husk nogle skiver og brændere kører ikke altid så godt sammen så pas på med og tage for stort vareparti hjem af samme slags hvis du ikke har prøvet dem før sammen med din brænder.

Held og lykke med din nye brænder.

Hilsen Fire tiger.