Avatar billede mohnsen Praktikant
13. marts 2009 - 19:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Springe fra formular til rapport

Hejsa

Jeg har tidligere herinde fået hjælp af Terry, til at bygge en formular hvor man, ved klik på en post, åbnede en anden formular, som så var filtreret ud fra den post der blev klikket på.

Koden så således ud:
Private Sub ACCOUNT_DblClick(Cancel As Integer)
DoCmd.OpenForm "f_detailed kundeinfo", acNormal, , "ACCOUNT = '" & Me.ACCOUNT & "'"

Nu har jeg et andet problem, jeg kunne godt tænke mig at jeg kunne hoppe til en rapport, og trække filteret med.

Jeg har prøvet med DoCmd.OpenReport, men jeg kan ikke få det til at virke.

Hvis nogen kan smide den korrekte kode, så vil det bare være fjong!

Hilsen Mohnsen
Avatar billede mugs Novice
13. marts 2009 - 19:36 #1
Så vidt jeg kan se af din kode, er dit kriterie alfanumerisk, så kan du bruge denne kode, der udskriver din rapport filtreret til den post du ser i din formular:

DoCmd.OpenReport "RAPPORTNAVN", acViewPreview, , "[TABELNAVN]![FELTNAVN] = '" & Me!FELTNAVN & "'"

Er dit kriterie numersik skal du blot udelade apostrofferne.
Avatar billede mohnsen Praktikant
16. marts 2009 - 13:54 #2
Tak for hjælpen Mugs

Så spiller den bare!
Avatar billede mugs Novice
16. marts 2009 - 14:50 #3
Selv tak - Og tak for point.