Avatar billede LBodin Nybegynder
13. marts 2009 - 17:07 Der er 8 kommentarer

IE7 opdatering

Hej, kan nogen hjælpe med mig med følgende:
Jeg har i flere dage forsøgt at opdatere til IE7 eller IE8 RC1, men forgæves.
Hver gang modtager jeg en fil på skrivebordet til følgende adresse: http://support.microsoft.com/kb/949220
Avatar billede mall Nybegynder
13. marts 2009 - 17:10 #1
Har du fulgt vejledningen som MS gir dig på den side?
Avatar billede LBodin Nybegynder
13. marts 2009 - 17:14 #2
Ja, jeg har gjort nøjagtigt som de foreskriver.
Avatar billede mall Nybegynder
13. marts 2009 - 17:16 #3
Så kan jeg ikke hjælpe dig..
Hvad med evt. at benytte dig af en af de mange andre udemærkede browsere?
Avatar billede LBodin Nybegynder
13. marts 2009 - 17:21 #4
Ja, det kan jeg selvfølgelig, men jeg er fuld af undren, og vil gerne vide om andre kan have oplevet det samme.
Siden IE med det samme henviser til fejl-løsning på en hjemmeside, må det jo være noget generelt - eller ????

Kan jeg have fået en særlig slem virus ind på PC'en, som laver ravagen ?
Avatar billede f-arn Guru
13. marts 2009 - 17:26 #5
Avatar billede LBodin Nybegynder
13. marts 2009 - 18:00 #6
Hej F-arn,
Jeg fulgte anvisningen i dit link, og det virkede !
Har netop installeret IE7.

Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede f-arn Guru
13. marts 2009 - 18:12 #7
Det er et ret godt råd. Jeg har gjort noget tilsvarende med andre programmer dvs undersøgt hvor det er gået galt med enten afinstallation eller installation og så været inde og se på tilladelserne i registrerings databasen.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. marts 2009 - 06:30 #8
Det er da godt at i kan bruge min løsning.