Avatar billede durany Nybegynder
13. marts 2009 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jeg ved ikke rigtig..

Hej eksperter..

Jeg overvejer lidt at ændre på min hjemmeside til min juicebar. Jeg har arbejdet med den et stykke tid og mener at den er ok, men jeg vil gerne have den vurderet og vide hvilke ting der kan/skal gøres bedre for at det får en mere prof. look og måske mere brugervenlighed til at navigere rundt på siden m.m.

Jeg har lavet siden i surftowns sitemaker, som er meget simpelt og dermed selvfølgelig også meget begrænset.

Kan i rådgive mig til at gøre siden endnu bedre end den er nu, især da jeg regner med at siden vil blive set af skoler og andre institutioner.

Takker for hjælpen.

Ps. kun konstruktive og realistiske råd, dvs ingen råd om at lave noget helt vildt som alligevel ikke kan blive udført.

siden hedder www. tutti - frutti . dk << uden mellemrummene..
Avatar billede durany Nybegynder
14. marts 2009 - 20:17 #1
....
Avatar billede WPCS Nybegynder
15. marts 2009 - 18:11 #2
Lækkert design. Personligt ville jeg mene du skulle trække det hele mere sammen så man ikke skal scrolle så langt ned på siden.
Jeg kan godt lide at man har fuldt overblik over alt der er på siden.
Se eks. min egen side www.wpcs.dk
Avatar billede aaberg Nybegynder
16. marts 2009 - 08:18 #3
Jeg vil starte med at sige "godt arbejde". Jeg synes siden er meget flot.

Der er dog et par ting jeg mener kan være bedre. For det første, er den øverste menu ikke aligned med resten af siden. Jeg tror det havde været fint, hvis menuen var placeret under overskriften med "Tutti Frutti Tutti Frutti Tutti Frutti". Nu prøver den hele tiden at placere sig midt på siden, så skærme med høje opløsninger, vil opleve at menuen er til højre for alt indholdet.

Den anden ting, er egentlig det samme som WPCS skriver, at der er meget mellemrum mellem banneret og overskriften, og igen meget mellemrum imellem overskriften og den første tekst. Alt dette kunne sagtens klemmes mere sammen, så man kan se mere af siden uden at scrolle.

En sidste ting. Siden er smæk fyldt med valideringsfejl. Se følgende link:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.tutti-frutti.dk%2Findex.html
Men det er sikkert ikke noget du kan gøre så meget ved, hvis du bruger en webside designer.
Avatar billede durany Nybegynder
18. marts 2009 - 14:26 #4
great!

Takker mange gange, kom gerne med flere guldkorn..

Jeg prøver indtil da og finde ud af om jeg kan rette ovenstående.
Avatar billede durany Nybegynder
11. maj 2010 - 01:16 #5
lukker