Avatar billede mins Nybegynder
13. marts 2009 - 10:34 Der er 4 kommentarer

netbank med acer aspire

er der andre der har haft problemer med at bruge netbank med acer aspire one?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. marts 2009 - 10:58 #1
Jeg tror nu snarere det har noget at gøre med din software.

Hvad bruger du og hvilken netbank er der tale om?
Avatar billede mins Nybegynder
13. marts 2009 - 13:43 #2
Styresystemet er linpus lite (linux), og jeg bruger firefox (der plejer at virke) Det er nordea netbank.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. marts 2009 - 13:51 #3
Jeg har lige prøvet at logge på uden problemer (også FF).

Men da jeg ved for lidt om Linux, er det måske smartere hvis du opretter spørgsmålet under Styresystemer->Workstation->Linux-Andre, så du kan få kvalificeret Linux-hjælp :)
Avatar billede ahave Nybegynder
14. marts 2009 - 21:41 #4
Prøv dette:
http://macles.blogspot.com/2008/09/installing-sun-java-on-acer-aspire-one.html

Du skal åbne en terminal, hvilket er første store skridt for en ikke kyndig Linux bruger. Tryk ALT + F2 og skriv terminal eller xterm.

Følg herefter ovenstående vejledning. Jeg har ikke selv en Aspire One, så jeg ved ikke om det virker. Jeg ville dog gerne have en, specielt en af de hvide.

/ahave