Avatar billede goffer1 Nybegynder
12. marts 2009 - 13:03 Der er 7 kommentarer

Problemer med skærm og skærm opløsning!

Hej...

Jeg plejer at køre opløsning 1600x1200, en dag da jeg kommer hjeme fra arbejde og tænder computeren, så køre den 1024x728, så går jeg ind og vil ændre den men den højest opløsning jeg kan vælge er 1024x728.

Når computeren starter op så tænder computeren, men lige så snart den der loading bar er væk og siden hvor man logger ind kommer frem så går skærmen i sort, og siger intet signal. Så er jeg nødt til at tage stikket til skærmen ud og sætte det ind igen før den tænder.

Jeg har prøvet at opdatere mit grafikkort uden det hjælper.
Hvad skal jeg gøre?
Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre?

Det er virkelig irreterende...

På forhånd tak...

Med venlig hilsen Kristoffer.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. marts 2009 - 13:05 #1
Har du prøvet skærmen på en anden pc?
Avatar billede goffer1 Nybegynder
12. marts 2009 - 13:19 #2
Næ... Skal jeg prøve det?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. marts 2009 - 13:24 #3
Ja, det ville da være oplagt at få udelukket om skærmen er defekt :)
Avatar billede goffer1 Nybegynder
12. marts 2009 - 14:53 #4
Har lige sat skærmen til en anden computer, og der virkede den.
Så det er ikke der den er gal...
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. marts 2009 - 16:41 #5
Kan du huske om du pillede ved noget eller installerede noget umiddelbart inden problemet opstod?

Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede goffer1 Nybegynder
12. marts 2009 - 21:43 #6
Næ, jeg tændte bare for computeren også var problemet der.

Jeg bruger Vista. Jeg installerede vist nogle opdateringer til vista, dagen før det skete.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. marts 2009 - 07:14 #7
Prøv at afinstallér din grafikkortdriver, genstart og installér påny.

Husk at have den nyeste driver liggende klar.