Avatar billede mum Juniormester
11. marts 2009 - 21:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Computer på fjernsynet.

Jeg prøver at sætte min computer til fjernsynet. Computeren har et scartstik bagpå, som jeg har prøvet at sætte fjernsynet til. Men det eneste der sker er at der kommer lidt farvet flimmer på skærmen. Når jeg genstarter computeren kører hele opstarten også på fjernsynet, men så snart jeg kommer ind til skrivebordet er den tilbage til flimmer.
Er der en med et godt råd?
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 21:15 #1
Har du sat din computer op til at køre med to skærme?
Avatar billede mum Juniormester
11. marts 2009 - 21:21 #2
Det har jeg, men spørgsmålet er om jeg har gjort det rigtigt.
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 21:30 #3
Hvilket grafikkort benytter du dig af?
Avatar billede mum Juniormester
11. marts 2009 - 21:36 #4
Det er et nvidia GeForce 6610 XL.
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 21:45 #5
Okay.. Så må du lige bære over med min dårlige hukommelse.. Har kørt med ATI de sidste 2 år :P

Men, hvis du højreklikker på skrivebordet, vælger egenskaber, derefter går ind under skærme(kan ikke huske hvad det hedder på xp?), så kan du klikke på avanceret.
Dette skulle så vidt jeg husker åbne en menu hvor du kan stille på nogle af Nvidia indstillingerne.. Er det korrekt? :P
Avatar billede mum Juniormester
11. marts 2009 - 21:56 #6
Det er rigtigt.
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 22:05 #7
Super.. Derinde burde der gerne være et punkt omhandlende skærme.
Jeg kunne sætte min til at klone skærm billedet, og have min computer skærm som primær skærm, eller sekundær.. Og herefter rette opløsning for begge skærme.. Kan ikke huske hvad menu punktet hed..

Har du selv kigget rundt inde i den menu?
Avatar billede mum Juniormester
11. marts 2009 - 22:15 #8
Det har jeg. Og jeg har prøvet mange ting derinde. Der er en television setup wizard, som jeg har kørt. Og der er et punkt der hedder "change the signal or hd format", hvor jeg kan sætte den til at bruge scart connector. Men du mener nok "change resolution". Computeren har også sat mit fjernsyn som HDtv, men det er det ikke. Og jeg kan ikke ændre det.
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 22:22 #9
Hmm.. Okay.. Så er det en anden version en den jeg har haft.. Så tror jeg desværre ikke jeg kan komme med flere fif :/
Avatar billede mum Juniormester
11. marts 2009 - 22:44 #10
Det er i orden. Tak for forsøget.
Avatar billede webdesigner Praktikant
12. marts 2009 - 11:59 #11
husk at sætte opløsning på Skærmen lave nok...
800x600 skulle være lavt nok til at ses på alle typer skæme
Avatar billede mum Juniormester
25. oktober 2009 - 00:48 #12
Luk