Avatar billede mikkel. Nybegynder
11. marts 2009 - 18:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af trådløs router

Hey eksperter.

Jeg har 20mbit internet og skal bruge en nice trådløs router, med god forbindelse. I øjeblikket har jeg et AP, som ikke virker særlig godt - det er ustabilt og umuligt at game med.

Nogen forslag? (please ikke det dyreste ;D)
Avatar billede 5420 Nybegynder
11. marts 2009 - 20:22 #1
du kan prøve Zyxel NBG420N Wireless N Router
jeg har den selv den virker meget godt
Avatar billede aners Nybegynder
15. marts 2009 - 12:16 #2
Min erfaring siger mig, at gamere har det med at råbe højt om rtt, så du bør nok overveje en kablet forbindelse, kontra trådløs hvor svartiderne er enorme i sammenligning.
Avatar billede morild Nybegynder
16. marts 2009 - 13:15 #3
Dlinks DIR-655 er også et fornuftigt valg.