Avatar billede patricknie Nybegynder
10. marts 2009 - 09:03 Der er 3 kommentarer

Sikker

hvordan for vi kode på vores trådløs internet?
Avatar billede Little Helper Seniormester
10. marts 2009 - 09:15 #1
Du skal gå ind i opsætningen for din Trådløs Router og herinde har du mulighed for at sætte Kryptering på. DU vælger mellem dem der er WEP, WPA-PSK, og WPA-PSK2. Jeg vil klart anbefale dig at vælge en af de 2 sidste da WEP ikke er sikkert mere eftersom at det er masser af software ude til at hacke denne kryptering. Altså vælg WPA-PSK eller WPA-PSK2, Du vælger så et password(kodeord) som bruger SKAL indtaste i Windows for at kunne koble sig til din trådløse Router.(Dette skal kun gøres 1 gang i det Windows og fremover vil du logge på som normalt.

Da du ikke fortæller mig hvilken Router og Windows du har kan jeg deværre ikke guide dig mere nøjagtig, Så kik i din brugsanvisning og følg den slavisk så vil du se at det slet ikke er så svært.

Håber du kan bruge svaret.
Avatar billede patricknie Nybegynder
10. marts 2009 - 15:16 #2
beklager kan ikke få den til det
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2009 - 20:11 #3
Det er ikke helt nok ar skrive at du ikke kan få den til det...

Har kørt med wep kryptering i 3 år, og mange har prøvet at hacke min forbindelse - det er aldrig lykkedes, så tag den med hvilken form for kryptering du skal/bør bruge med et gran salt :)