Avatar billede michaeljuul Nybegynder
09. marts 2009 - 21:27 Der er 3 kommentarer

Skift Dir til hjemmesiden på windows home server 2008?

Hej

Jeg har netop installeret PHP for IIS på en Windows Home Server 2008.

Nu vil jeg gerne have min hjemmeside skal afvikles fra drev d: istedet for drev c: ( C:\Inetpub\wwwroot ) som er standard, da der kun er 14GB plads tilbage på drev c:

Vi har nemmelig alle vores billeder til og ligge på drev d:

Hvordan ændre jeg det så den henviser til d:\famfoto istedet for C:\Inetpub\wwwroot

Mvh

Michal
Avatar billede j4k0b Nybegynder
10. marts 2009 - 08:17 #1
Hvis du ikke får svar her skal du nok prøve et andet, mere Microsoft-orienteret forum :-)
Avatar billede nopper Praktikant
10. marts 2009 - 11:06 #2
Du kan nemt skifte home dir. Du skal højre klikke på Computer og ind i Manage. Nede i bunden har du hele opsætningen til webserveren
Avatar billede michaeljuul Nybegynder
26. marts 2009 - 16:24 #3
Tak smider du et svar?