Avatar billede kentDI Nybegynder
09. marts 2009 - 20:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opstart af win xp

1. har win xp sp3 liggende på harddisken vil formater c: men hvis jeg kopier xp over på cd vil den ikke boote op hvordan laver jeg en bootabel xp sp3.

2. hvis jeg nu vil kopier et program der fylder mere
end en disk hvordan kopier jeg over på flere diske
altså så den beder om disk 2

3. når man nu install xp spøger den om man vil rep xp med genoprettelse consollen efter det spøger den om man vil
rep xp hvis man vil skal man trykke på r hvorfor er det kun
på nogle xp versioner man kan gøre det og ikke alle
09. marts 2009 - 21:16 #1
1) Hvordan 'liggende' ? Bare som løse filer ? (Brug dog din ORIGINAL CD istedet *S*)
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 21:21 #2
1. hvordan brænder du den? du skal brænde image->disc og ikke bare brænde ISO filen ud på en skive.

2.Det kan du ikke. Hvis du har en ISO fil der er større end det medie du vil brænde den til er den nok ikke skabt til en 700 MB cd eller 4,7 GB DVD, men til noget større.

3. må være dig svar skyldig, tror aldrig jeg har repareret en xp installation. kun overskrevet den med en ny :)
Avatar billede kentDI Nybegynder
02. september 2010 - 09:40 #3
tak for hjælpen
Avatar billede kentDI Nybegynder
02. september 2010 - 09:45 #4
okay tak for hjælpen