Avatar billede axelwerner Nybegynder
08. marts 2009 - 19:31 Der er 1 kommentar

hjemmeside

jeg har fået lavet en hjemmeside og nu kunne jeg godt tænke mig at lægge nogle blade der er pdf filer, ud på siden til dovnload
er der nogen der gider hjælpe men helst ikke for teknisk da jeg ikke er nogen ørn til det her med hjemmesider

venlig hilsen axel

ps oprativ sytem er vista
hjemmesiden er lavet i site builder
Avatar billede martchap Nybegynder
08. marts 2009 - 20:07 #1
Nu kender jeg ikke lige sitebuilder, men hvis du kan finde din HTML-kode frem (går udfra du programmerer i HTML), så kan du jo tilføje et tag:

<a href="dokument.pdf">Mit blad</a>

Det forudsætter at dit pdf dokument (som i ovenstående eksempel hedder "dokument.pdf") ligger i samme mappe som din webside ;)

Held og lykke!