Avatar billede MasterMind23 Nybegynder
08. marts 2009 - 19:14 Der er 3 kommentarer

Hushabye Trilogy - Drown

Hejsa allesammen

Jeg så en reklame for skadestuen på tv3 for lidt tid siden, efter nogen søgen på nettet nåede jeg frem til at sangen de brugte hedder Hushabye Trilogy - Drown.

Mit næste problem er så bare at jeg ikke kan finde sangen nogen steder på nettet, det irriterer mig helt vildt, jeg kan ikke engang finde et sted hvor jeg kan købe sangen, så nu prøver jeg at høre om nogen af jer evt kan finde den, eller finde en link til mig hvor jeg selv kan købe den.

Pft =)
Avatar billede Nfrisch Nybegynder
08. marts 2009 - 19:16 #1
Og du har vel prøvet itunes? o_O
Avatar billede MasterMind23 Nybegynder
08. marts 2009 - 19:18 #2
Jeg har prøvet Itunes, TDC play, Limewire, Youtube, samt diverse søgninger på nettet, kan ikke støve den op nogen steder, jeg kan ikke engang få den at høre et sted.
Avatar billede Nfrisch Nybegynder
08. marts 2009 - 19:24 #3
http://mp3suite.com lad den side prøve lykken måske :) Jeg gider ikke oprette en bruger, men det kan da være du er heldig :)