Avatar billede mikaelboldt Nybegynder
08. marts 2009 - 14:30 Der er 1 kommentar

hjemmeside kalender-CMS

jeg vil gerne oprette et mødeprogram på en selvstændig hjemmeside for en organisation, med afdelinger og under-afdelinger.

Krav:
>>Alle møder har en start og slut tid (sommetider samme dag, sommetider over flere dage.)

>>Alle møder har en kort beskrivelse samt eventuelt en illustration.

>>møder kan være relevantefor en eller flere afdelinger eller underafdelinger.

>>Møderne skal kunne sorteres efter afdelinger og underafdelinger, således at vi kan sende automatiske nyhedsbreve til medlemmer af en underafdeling kun med relevante møder.

>>Derudover skal der være et detaljeret RRS feed og mulighed for eksport af kalender-oplysninger til afdelingernes hjemmesider.

Vi som arbejder i frivillige organisationer elsker open source og enkelthed.

er dette noget som kan laves med moduler i et CMS?
hvilket kan anbefales?
Avatar billede mikaelboldt Nybegynder
10. marts 2009 - 08:34 #1
Indtil nu har jeg fundet VTCalendar http://vtcalendar.sourceforge.net/
desværre accepterer det ikke danske bogstaver (blåbærgrød) og sletter derfor alt indhold i linier som indeholder æ ø eller å.

Så der er vel ikke andet at gøre end at lede videre?