Avatar billede mah123 Nybegynder
07. marts 2009 - 16:35 Der er 2 kommentarer

sikre et trådløst netværk

I forbindelse med at jeg har købt ny bærbar, blev jeg nøddt til at resette sikkerheden på min trådløse router. Og nu kan jeg ikke finde ud af at reetablere sikkerheden så andre ikke kan (mis)bruge min internetopkobling m.m....

Det irriterende er, at jeg selv satte det op med sikkerhed for et par år siden, og det må være ret enkelt, siden jeg kunne finde ud af det uden hjælp den gang :-) ... men evnerne er åbenbart gået tabt siden. Hvad gør jeg ?

Internetopkobling: Cybercity ADSL
Router: Zyxel
Trådløs router: Philips snb5600
Avatar billede teknik Juniormester
08. marts 2009 - 00:07 #1
Philips tilbyder ny software til opsætning af den trådløse router.

Download denne software direkte via linket her:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/get?id=SNB5600/00&doctype=pcs&redirect=1

Der er tale om en zippet fil, så husk at pakke den ud før brug
..og husk stedet de pakkes ud på.
Så skulle du være kørende med ny opsætnigssoftware

...Instruktionen er normalt ret ligetil når først man har et guide program....især når man har prøvet før :-)

Vil du læse mere om emnet, så er der ret god assistance i philips Faq her:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/faqview?scy=DK&subrequest=1&mid=Link_FAQs&view=aa12_view_full.html&desc=Philips+Trådløs+router+SNB5600+54+Mbps+802,11b/g&session=20090307175756_87.55.117.201&list=aa12_list_partial.html&slg=DAN&refnr=0065918&refdisplay=CONNECTIVITY_QAC_65918&dct=QAC&ctn=SNB5600/00

mvh :-)
Teknik
Avatar billede mah123 Nybegynder
08. marts 2009 - 16:58 #2
tak for svar ... jeg prøver ...