Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2009 - 12:46 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Manglende mail fra Eksperten

Hej Alle

Er jeg den eneste der ikke har modtaget nogle mails overhovedet, idag lørdag d. 7. marts 2009 - det vil sige INGEN mails fra fra de spørgsmål, der enten har været en kommentar eller et svar i ?
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 12:53 #1
Jeg får heller ikke noget post fra eksperten. :( Så må man jo bare sidde med 20 åbne faner, og klikke lidt sporadisk på F5/opdater. :)
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 12:54 #2
Den sidste mail er fra i går kl. 23:10.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2009 - 13:03 #3
Nu er det jo Weekend, så mon ikke der er lagkage på Mandag :-)
07. marts 2009 - 13:07 #4
Lørdag 07-03-2009 01:46
fik jeg sidst (Altså automatisk E-mail fra Eksperten *S*) - forventer flere siden da ...
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 13:13 #5
De har nok siddet inde på redaktionen og fået fredagsbajere, og set mit indlæg om at Vista SP2 RC er blevet frigivet før de fik det at vide. *GG*
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 13:15 #6
På DK og både 32 og 64 bit. :) Nå for søren, det er osse rigtigt, pc-world skrev jo den først ville komme i næste uge. Sorry.
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 14:04 #7
Nå, sikke stille der blev, er i alle ovre ved Ms og stå i kø? :)

Det er li'som når jeg er ude at handle, og der står en husmor med en overfyldt indkøbsvogn foran i køen. Den klarer man ved at nævne til ham bagved om han så de havde kaffe til 13,95 og mælk til 2,25. Så skal i bare se køen skrumpe. Når så de finder ud af det ikke passer er du jo allerede kommet gennem kassen. :)

Men i det her tilfælde er det nu rigtigt nok, bortset fra SP2 ikke har ændret en dyt på min maskine. :(
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2009 - 14:07 #8
Har heldigvis ikke nogen maskiner mere med Vista :)
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 14:13 #9
Hvad bruger du så? Mac?
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2009 - 14:22 #10
Har ikke mac - kun pc og i windows er det XP Pro maskiner.
Roder lidt med Win7 jeg lige har kørt op, men er dog ikke imponeret over win7 :)
Avatar billede snowball Novice
08. marts 2009 - 15:19 #11
Der er nogle generelle problemer med mails lige nu. Enten at man slet ikke får nogen eller af den samme mail kommer flere gange.

Vi får kigget på det.

Snowball / Admin
Avatar billede mugs Novice
09. marts 2009 - 19:04 #12
Hvad er resultatet af at "vi får kigget på det"?
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2009 - 19:10 #13
For fanden da, igår kom der hul i mails fra E - de fleste kom 2 gange - fint nok at der evt. var nogle probelem.
Men nu er der kommet de fleste af de mails en gan til idag.
Håber det er sidste gang der kommer "genganger" mails.

Tillige bør admin skrivet et eller andet i toppen af eksperten, så folk er orinteret om at der er problem og der arbejdes på det og man kan forvente bla bla bla.
Altså et skriv a la den gamle eksperten - tak
Avatar billede mugs Novice
09. marts 2009 - 20:23 #14
Ingen mails idag overhovedet - Enig i, at e bør gøre opmærksom på problemet.

Det er een af e's "livsnerver" der er problemer med!!!
Avatar billede mugs Novice
09. marts 2009 - 20:28 #15
Lige modtaget indlæg af snowball dateret:

Skrevet søn. d. 08. marts 2009 kl. 15:19:30| #11
Avatar billede haverslev Novice
10. marts 2009 - 07:56 #17
Så kom der lige 20 stk. af de samme mails - 4 gang nu.
Nu må det squ snart stoppe, hvis ikke kan andet end at start/stoppe mail robetten på IDG, så må man da få fat i nogle proff. fold der kan læse problemet - nu er det ikke sjovt længere.
Avatar billede haverslev Novice
10. marts 2009 - 07:58 #18
Ej staver ad h.til

Så kom der lige 20 stk. af de samme mails - 4 gang nu.
Nu må det squ snart stoppe, hvis ikke man kan andet end at start/stoppe mail robetten på IDG, så må man da få fat i nogle proff. folk der kan løse problemet - nu er det ikke sjovt længere.
Avatar billede mugs Novice
10. marts 2009 - 08:32 #19
Rent bortset fra, at eksperten har været nævnt i TV. Det er sgu ikke god reklame at skidtet ikke fungerer optimalt.
Hvor mange nye brugere sidder der mon og afventer svar / kommentarer på deres spørgsmål?
Avatar billede mugs Novice
10. marts 2009 - 16:44 #20
Så kom der en 4-5 mail - Fra JUN 2008!!!