Avatar billede frkunderviser Nybegynder
07. marts 2009 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg advarsel?

Hej

Når jeg er på et bestemt site, får jeg denne besked:
"Siden indeholder både sikre og usikre emner. Vil du vise de usikre emner?"

Hvordan får jeg denne advarsel væk?

Tak :)
07. marts 2009 - 10:28 #1
Skal vi gætte?:

Win98, W2000, XP, Vista, .... , .... ?

Hvilken Browser / Version ?
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2009 - 10:49 #2
I Internet Explorer, klik på Funktioner, klik på Internet instillinger, klik på faneblad Sikkerhed, klik på knappen "Brugerdifineret niveau"
Kør ned til du finder punktet "Vis blandet indhold"
Flyt prik fra "spørg" til "deaktiver" - OK

MEN det ændre IKKE på at kan stadig modtage usikre ting på din maskine - NU får du bare ikke mulighed for at tage stilling til, om du vil have den side åbnet eller ej - det har du hermed fravalgt
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2009 - 11:24 #3
Kan se nu, at jeg fik skrevet forkert tidligere, det jeg fik skrevet vil gøre så du ikke kan se de sikre/usikre sider.

Så here we go:
Flyt prik fra "spørg" til "aktiver" - OK
Beklager :)
Avatar billede frkunderviser Nybegynder
08. marts 2009 - 14:44 #4
Tak til Haverslev!!!!!!!
Avatar billede haverslev Novice
09. marts 2009 - 20:39 #5
Fint at det virker, så lægger jeg et svar som du kan acceptere :)