Avatar billede ruffen Nybegynder
06. marts 2009 - 17:43 Der er 5 kommentarer

blokere website

Hej ;)

jeg ville høre om der var en mulighed for at jeg selv ville kunne gøre sådan på min computer at jeg kunne blokere nogle website's, så jeg ikke ville kunne gå ind på dem, da jeg for virus fra dem ? :)

mvh ruffen
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
06. marts 2009 - 17:47 #1
Hvordan blokere?

Du kan jo blokere popup viduer...
Du kan sikkert også få nogle programmer, men jeg kender ikke nogle programmer.

Held og lykke:-)
Avatar billede ruffen Nybegynder
06. marts 2009 - 17:49 #2
okay, f.eks , hvis jeg nu ikke vil have at jeg kan bruge en hjemmeside , om jeg så ikke kan få lavet sådan at den ikke fungere på min pc ?

altså, da jeg gik i folkeskole, fik min skole lavet sådan at arto.dk blev blokeret på deres computere, for at vi ikke brugte hjemmesiden i skole tiden ?

er det ikke noget der er muligt og gøre selv ?
Avatar billede f-arn Guru
06. marts 2009 - 17:52 #3
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
06. marts 2009 - 17:56 #4
Prøv at finde fx. et forældre kontrol program som kan spære adgangen til en eller flere hjemmeside
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
06. marts 2009 - 17:57 #5
Du kan også bruge en prox server - se her: http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=proxy